2012年6月22日星期五

Day 1 – 名古屋到著 (晴)

跟之前一樣, 這次我們仍舊乘坐國泰航空於下午三時多到達名古屋.  由於時間充裕, 我們選擇了乘普通列車到名古屋市, 省回七百日元來資助晚飯錢.


在東橫INN放下行李後, 我們便出發四處閒逛.  三年沒有到名古屋, 但一切都好像沒有變.  因為超級市場很早關門, 我們決定先到那裡買水果 (是日水果是美味的士多啤梨), 之後再去吃晚餐. 
 
晚餐分成兩部份: 上半場是迴轉壽司 名古屋駅樓上的寿司 嘉文.  我們本來打算晚餐只吃壽司, 但吃了幾碟之後便不想再吃, 可能是質素問題吧.  於是決定再逛一會才作打算.





在高島屋消磨了一段時間後, 我們又再開始覓食.  晚餐下半場選擇了吃拉麵.  在JR名古屋駅內有一條驛麺通, 內裡有幾間拉麵店, 熱愛九州拉麵的我們當然揀了博多らーめん がんがら.  那兒的元祖 うま果然很有水準, 湯底濃郁, 麵條幼滑, 很快便KO 了整碗麵.  吃完拉麵後我們便回東橫INN休息

10 則留言:

  1. 但吃了幾碟之後便不想再吃, 可能是質素問題吧---->吓?!即係唔好食呀?真係奇怪,我以為係日本壽司會有一定水準。
    但係見到碗拉麵個湯底都知好食!!

    想問吓呢........點解次次新遊記都開新 Blog 既?

    回覆刪除
    回覆
    1. Cat: 係唔好食囉, 喺日本食壽司有時都會"瀨"野, 不過唔多嘅~
      點解次次新遊記都開新 Blog --> 方便自己睇番, 有時又可以比朋友參考嘛~

      刪除
  2. 開頭我都以為晌日本,壽司店應該有咁上下水準,但上次晌岡山駅真係食到一間仲差過元祿幾倍既,激氣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 意粉: 我都以為係, 點知都有中招, 十次中兩次咁啦~

      刪除
  3. 我都末未聽過有人話日本壽司唔掂架喎

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. Maymay: 係呀, 上次我地去鹿兒島連續幫襯咗兩次同一間拉麵店添~

      刪除
  5. 其實又係喎
    坐慢車慳返 700円都真係幾多喎
    成碗拉麵架喇~

    回覆刪除